8:31:00 pm

BENGKEL SEKETRIAT PEKA 1- ERATKAN IKATAN

Posted by Persatuan Perwakilan Mahasiswa Kolej Kediaman 1 (PeKa 1)




24.9.2011,SABTU- Bengkel pemantapan seketriat peka 1 telah di adakan di blok WDK13 &WDK14 pada pukul 9pagi, bengkel tersebut di mulakan dengan ucapan pengerusi peka 1 saudara Muhammad Fuad Fikri b. Amir. Betapa beliau amat mengharapkan seketriat2 yang terpilih mampu memikul amanah yang telah di berikan kepada mereka. Sesi pertama di mulai dengan taklimat selama sejam oleh EN muhammad Faisal b. Yasin , kata-kata semangat dan info yang di berikan telah menyuntik semangat barisan peka dan seketriat untuk lebih bergerak aktif dan maju selangkah berbanding organisasi yang lain.Info yang di berikan membuka minda kami tentang permasalahan dan strategi berkesan yang perlu di ambil.



 Sesi kedua bermula pada pukul 2.30 petang, PERUT KENYANG HATI PUN SENANG..itulah yang dirasai oleh para peserta..Sesi LDK telah memeriahkan bengkel yang pesertanya tidak sampai 70 orang ini..Gelak ketawa,mengeratkan lagi ukhuwah kami. Walaupun seketriat telah di asingkan mengikut 9 exco peka 1 tetapi pergaulan sesama seketriat, exco dan majlis tertinggi peka adalah terbaik..Sesi seterusnya ialah membentangkan program yang akn di buat sepanjang sem ini sehingga bulan Februari tahun hadapan.En Nafis, Pengetua peka 1 dan En Najib felo C9 turut sama hadir memantau bengkel ini..

Sedar tak sedar bengkel seketriat pun tamat pada pukul 6.30 petang. Satu suasana dan ikatan yang sangat mesra terjalin antara satu sama lain, terasa rindu pada ahli2 seketriat tika ini. Saya exco dokumentasi & kumunikasi, wakil juga exco2 yang lain amat berharap seketriat2 sume sama2 bersama kami menjaga kebajikan penghuni kk1 dan menjalankan amanah yang diberikan sebaik mungkin. Ada ruang dan peluang Insya-Allah kita semua akn berkumpul lagi ,seperti FAMILY DAY ker...heheh^^

SALAM RINDU DAN MESRA DARI KAMI BARISAN PIMPINAN PEKA1 2011/2012

0 comments: